Dags för utmaning

En årligt återkommande tävling bland de anställda i vår koncern innebär att man under två månaders tid ska samla kilometer och registrera dem med Nike+. Det enklaste är ju att köra med Nike+ GPS (klocka eller IPhone), men alternativet med Nike Sportsband eller Nike IPod-kit funkar också. Förra året kom jag 10:a av över 600 deltagare, snittade drygt 18 km/dag i två månaders tid. Ändå hade jag bara drygt hälften så många kilometer som vinnaren som snittade dryga 3 mil om dagen om jag inte minns fel. Heeeelt galet bra! Man får gå eller springa, ifjol körde jag 70% gång och 30% spring. I år siktar jag på det omvända.


Tävlingsdjävulen har vaknat. På söndag börjar det. Hej då liv. Typ.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0