Jippi och beställning

Igår sprang jag en längre sträcka (13,3 km) med en hastighet under 5 min/km för första gången på jättejättejättelänge, ja sedan jag blev gravid 2009 egentligen. 4,55 snittade jag per km och för mig var det ett stort steg att klara av att pressa ner tiden så mkt under så lång tid. Som jag sagt tidigare så skönspringer jag mest annars, men det var rätt kul att pressa sig lite och from denna vecka så har jag ju ett lite annorlunda träningsupplägg mot tidigare så då passar detta in perfekt. Idag blir det styrketräning överkropp på lunchen och löparbenen får vila till imorgon då jag och Hanna ska ut och pressa varandra lite.

Sen la jag en beställning från Bodystore.se. Det blev mitt favvo-påste, osötat jordnötssmör och kokosolja som jag hört och läst mycket gott om. Sen impulsshoppade jag ett par mellis-bars också, vilket ju kanske inte är det bästa ur sockersynpunkt, men ett bra alternativ att ta till. Det bästa av ett antal dåliga alternativ kanske.

Jordnötssmör osaltat EKO, 360 gram

Yogi Te, Original Classic, 15 påsar

Cocosa Pure Coconut Oil EKO, 500 ml

Goodlife, 50 g, Mint Temptation

Goodlife, 50 g, Caramel Coco

2 x Goodlife, 50 gram




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0